Högen börjar sakta minska + lite nytt som finns här hemma


Måndag igen och vi börjar sakta komma in i Mars om ca 6 dagar.
Vad det går fort måste jag säga. Sakta men säkert så går det framåt.


Detsamma måste jag säga om min så kallade Skivhög. Kommer ni ihåg den.
Om inte så kollar ni denna länk.

Det har varit väldigt roligt att få upptäcka en del ny musik som har mognat lite.
Dock har jag dessa skivor kvar nu och det har även tillkommit lite mera i samlingen
Jag vet att jag hade köpförbud till jag skulle köpa Thåströms nya skiva.
(Vilket inte blev av eftersom jag fick den i Alla hjärtans dag present av min fina flickvän.)

Men jag har hållit mig ändå. Och det är jag stolt över.
Det har varit en konstig känsla



SÅ detta är nu vad vi har kvar och jag är taggad
måste jag erkänna


Queensrÿche - Operation: Mindcrime
Haken  - The Mountain

Jorn Lande & Trond Holter - Dracula (Swing Of Death)



Men som även rubriken säger så har jag fixat lite efter jag fick Thåströms nya skiva.
I Alla hjärtans dag present av min fina flickvän.



Nightwish - Élan är en 10 tums EP + en dublett som jag har letat länge och väl efter.
Jag vet att jag inte skall ha en LP & även på CD. Men när det gäller denna så var det tvunget att bli ett undantag. Black Sabbath – Heaven & Hell är ett måste på vinyl här hemma. Så enkelt är det.


Nightwish - Élan

Marrakech - Umeå 

Black Sabbath – Heaven & Hell


En Singel som är Thåström Relaterad







Thåström - Den Morgonen Röd LP



Vill dock säga att det kommer nog inte bli så mycket skivköp för mig detta år.
Det finns lite progg plattor jag vill ha tag i som jag har beställt och väntar på,


Dock vet man ju inte hur det blir med Record Store Day 2015.

Jag skall vara med dom dagarna. Jag har jobb att göra de dagarna på Bengans i Linköping.
Självklart så blir det bloggbilder och film om allt går enligt planerna.

Så nu skall jag ta och gå igenom de skivor som finns kvar så kan vi ta nya tag under hela Mars. Det har varit härligt och stressigt på samma gång.

Hoppas att ni är med mig fortfarande

Kommentarer