Vinyl Singlar: Hurula ‎– Betongbarn 12 Tum Maxi singel 2014

Omslaget till EP.n

Baksidan med låtlistan

Skivpåsen Bild 1

Skivpåsen Bild 2 med texterna

EP:n

Etiketten 





Musiker


????



Låtlista

A-Sidan

Betongbarn
Var Min Dröm

B-Sidan


Tyna Bort
Ge Oss Nåt Som Är Sant 




Vi fortsätter sakta men säkert att beta av förra årets skivköp.
Det är lite kvar men jag ger mig inte än 


Denna EP köpte jag efter en chansning. Har gått och sneglat på den skivan och tänkte att det kanske kan vara något för mig. Kanske kanske inte.

Dock känns det som Magnus Ugglas lillebror blandat med lite nasalröst. Kanske är det lite för nasalt. Nej detta var nog inget att ha för mig.

Det enda man kan undra hur kan dom kan slakta Ebba Grön låten ”Tyna Bort”.
Det låter för jävligt rent ut sagt. Ledsen men detta är och för bli skit






Betyg 1/5

Kommentarer