Vinyl Singlar: First Aid Kit - America 10 Tums 2014

Framsidan

Baksidan med låtlista 

Skivpåsen

EPn

Etiketten 




Musiker

Johanna Söderberg – Sång, Gitarr, Keyboard, Autoharpa
Klara Söderberg – Sång, Gitarr


Låtlista


A-Sidan

America
My Silver Lining (Stockholm Session)

B-Sidan

Stay Gold (Stockholm Session)
Brother


Ett Black Friday släpp som jag kände att jag måste få ha hemma i samlingen.




Jag har har faktiskt aldrig hört First Aid Kit. Japp jag erkänner att jag inte vet vad detta är för något. Har jag missat något tro. Kanske JO det har. Vad är detta. Har jag sett ljuset tro.

Helt enkelt Underbart. Måste kolla upp mera av detta. Skivan är riktigt vacker att lyssna på.
Måste kolla upp mera av detta band. Vad har jag missat. 
Gillar du stämsång och lugn musik för avslappning så kommer du att älska detta band,
Nu skall jag njuta ett tag till av denna skiva. 

Riktigt bra



Betyg 3/5

Kommentarer