2015 börjar faktiskt med 2014 Del 1


Det finns ett aber när man köper skivor. Man köper ibland för mycket och samtidigt finns det ingen tid ibland till att lyssna. Det kan vara mycket på Jobbet. Man kan inte slappna av.
Man hinner inte att spela en skiva. I det här fallet så är det faktiskt så att det kommer att bli en favorit i repris. Det är nämligen så att jag har en bunt plattor som jag inte har hunnit att lyssna på.


Så egentligen så börjar 2015 år blogg med 2014. Om vi ska vara riktigt petnoga.
Det är dessa skivor jag skall lyssna på innan jag kan köpa några skivor igen.

Dags att öppna den lilla skivbacken


Saga III
Saga V
Transatlantic - KaLIVEoscope (2014) 3 CD + DVD



Iron Maiden - Dance Of Death
Kiss - Destroyer
Wild - ??
Mötorhead - The World is Yours
Transatlantic - KaLIVEoscope (2014) 3 CD + DVD

Saga III
Saga V

Moloken ‎– Rural
Kaipa - Satyg

Led Zeppelin  - I
Led Zeppelin  - II
Led Zeppelin  - III

Lägg till bildtextDen Svenska Björnstammen ‎– Ett Fel Närmare Rätt
Dobermann Cult ‎– Lions Share Of The Dog Years
Regimen ‎– Regimen



Tyred Eyes ‎– Elevator
Dalaplan - Plink & Elände
Siberian ‎– Modern Age Mausoleum
Siena Root ‎– Pioneers


Hurula* ‎– Betongbarn


Ni ser det är en härlig blandning att gå igenom. Så det får väl nästan ses som en fin start på 2015.
Dock kan jag inte låta bli att undra, Hur kommer det att gå musikmässigt.
Om ni har några tips på Skivåret 2015 så skriv gärna en rad i kommentarsfältet.

Hoppas även att ni följer bloggen under 2015.
Jag ser fram emot att fortsätta min resa i musikbacken och vad som komma skall

Kommentarer