Ombyggnad I Skivsamlingen Del 8 Dock bara CD denna gång

Ja vad skall man säga först. Förlåt för att jag inte har bloggat så mycket denna vecka.
Det var varit mycket på Jobbet efter semestern. Men det känns riktigt bra att få komma igång igen ordentligt.
Det kommer att bli en liten rejäl blandning denna gång med detta inlägg.


Vi tar väl en sak i taget. 





Det är så att jag har blivit med ett skåp för CD-Skivor. hittade den på jobbet. 175 kr kostade det och det är väldigt bra att ha så jag får lite mera plats i bokhyllan

Väldigt lätt men innehåller väldigt mycket




En del av samlingen 



Det tog lite tid hälften klart 

Allt är klart för denna gång 





Dock så finns det en del CD-Skivor kvar i bokhyllan.
Det är boxar , Thåström , Pink Floyd
Det som inte fick plats i hyllorna.





Nu till det andra



Det har blivit en del skivor detta år och ändå är det väldigt 
mycket att gå igenom. En del skall sparas och en del skall skänkas. 

Detta har det blivit än så länge.
en del saker finns på bloggen redan.



Hittade denna platta när jag städade skivhyllan.
Har inte lyssnat på den så jag hoppas att den är bra.
Ligger fortfarande inplastad. 

Dessa låg i brevlådan i veckan.
Svensk Prog/Progg.
Mecki Mark  Men - Mecki Mark  Men
Mecki Mark  Men -  Running In The Summernight
Mecki Mark  Men - Marathon

Senaste skivköpen 
Dan Berglund- En Järnarbetares Visor
Råg I Ryggen - Råg I Ryggen
Blues Pills - Blues Pills




Samlingen växer och växer

Kommentarer