Semster stängt här på bloggen + vad som komma skall






Ja mina vännerrrrrrrr. Det är så att från & med nu så går bloggaren + Bloggen på Semester.
Den kommer att vara från & med idag till 4 Agusti 2014. Vad skall ni göra på eran Semester.
Själv så skall jag ut till Valdemarsvik och  koppla av + kanske hitta lite skivor. Vem vet.

Ska även upp till mitt paradis. Ute på landet till min Mormor.


Har även en bunt att gå igenom när jag kommer hem igen. Det blev en liten hög över + 3 dubbletter.
Jag lär mig aldrig att kolla upp innan vad jag har i hyllan. Men jag klagar inte



Detta är vad jag har att gå igenom när jag kommer tillbaka i Augusti 
Ca den 4 Augusti. Men vi får se när Bloggen sparkar I gång igen 

Hela rubbet på ett bräde 

Dio - Rock 'N' Roll Children 12 Tums Maxi
Tältprojektet - Vi Äro Tusenden LP (Har den redan på CD)


Alien - Alien LP (Har den redan på CD)
Alien - Shiftin' Gear LP

Deep Purple - Vincent Price 7 -Tums singel
(Har den redan på CD, Se bild nedan)

Upptäckte att jag hade CD-Maxin
7-Tumaren till Vänster & CD-Maxin till Höger 



Bruce Springsteen & The E Street Band  - Greatest Hits (2009)




Dio - Rock 'N' Roll Children 12 Tums Maxi 
Tältprojektet - Vi Äro Tusenden LP (Har den redan på CD)
Alien - Alien LP (Har den redan på CD)
Alien - Shiftin' Gear LP
Deep Purple - Vincent Price 7 -Tums singel (Har den redan på CD)
Bruce Springsteen & The E Street Band  - Greatest Hits (2009)  


Ja det blev en liten bunt som sagt som skall få väntas med. Men vem vet det kanske blir mera skivor när jag kommer hem igen. Vem vet vad semestern har att erbjuda mig. Ta hand om er alla så ses vi i augusti igen med nya friska tag.  

Kommentarer

  1. Jag gissar på att du inte kommer kunna hålla dig att skriva tills dess! ;) trevlig semester!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar