Skivspelaren Lever Igen Äntligen

Ja mina vänner då var det alltså dags att gå iväg till Claes Ohlsson och hämta ut ett litet paket.
Det är väldigt spännande att få äntligen köpa mig en helt ny Skivspelare.
(Artikel Nr på Claes Ohlsson är 38-4323) Finns bara i svart 

Den här spelaren blev det Allt gick på 400 kr.


Min gamla spelare har ju gått sönder som ni vet. Den köpte jag för 100 kr på en Second Hand i Norrköping. 

Min gamla spelare som inte finns kvar länge. 




Nu vet jag även att det finns en del mycket bättre spelare att hitta begagnat. 
Men låt mig förklara 3 saker. 


Nr 1. Jag är väldigt usel på teknik m.m.. Speciellt när det gäller att koppla in saker till varandra. Ett av argumenten till varför jag köpte denna spelare. Det är för att jag får allt i ett paket. Skivspelaren innehåller förstärkare högtalare i  ett + den spelar även 45 Varvare . Det är även väldigt lätt med en kabel att koppla in ett par extra högtalare så jag får väldigt bra och fint ljud i hela lägenheten. 

Härligt att allt redan är fixat och klart.
Perfekt för nybörjaren 


Nr 2. Jag bor på 30 kvadratmeter. (Än så länge). Så när jag skaffar mig lite större lägenhet med tiden. Då kommer spelaren att bytas ut. Men jag är nöjd än så länge.



Vardagsrummet 

Skivhörnan + blogg hörnan
PS URSÄKTA RÖRAN 



Nr 3. Spelaren tar inte så mycket plats. Så det är väldigt enkelt att bara ha den ovanför Expedithyllan med skivorna och singlarna under så det är bara att plocka fram dom skivor jag vill lyssna på.
Så jag är väldigt nöjd. Eller väldigt feg det får ni avgöra själva.

Hela samlingen i en hylla 




Men från det ena till det andra. Nu är det dags att packa upp spelaren



Vad finns här inne tro ??

En Skivspelare vad annars

Väl packat och klart

Som sagt välpackat 

Vanlig Elkontakt + utlänsk kontakt

Så här ser han ut utan plast

Liten och nätt
Men med mycket kraft

Tar INTE mycket plats som sagt

Riktigt bra spelare 



Så nu är det bara att sätta igång och lyssna på den lilla hög som blev kvar när spelaren gick sönder.
Så jag hoppas att ni kommer att vara med mig på resan fortfarande. jag är väldigt nöjd med denna spelare. 
Kommer alltid att gilla den. 

Kommentarer