Inget Ont Som Inte Har något Gott Med Sig


Ja mina vänner. Det verkar som att det är slut nu. Farväl det har varit en härlig tid tillsammans.
Synd att det skulle sluta så här. Vinylspelaren är död.


Så här ser det ut nu i skivhyllan 

Här brukar det stå en skivspelare.
Men nu gör det inte det 



Dock så tänkte jag 2 saker direkt. Skall jag sluta med vinyl nu när den har tjänat ut. NEJ jag tänker ta och sortera en del kaos i hyllan så det var bara att sätta igång. Nu ser det lite vettigare ut i hyllan

Ordning och reda än så länge 



Dock skall jag inte gråta över spild mjölk. Turligt nog så hade Claes Ohlsson nere i stan en vinylspelare kvar. Dock så kan jag inte hämta ut den än eftersom jag har andra saker som måste fixas m.m.
Så runt den 22 Juni så kan jag börja spela musik på LP igen. Har dock alla redan valt ut min spelare och för 400 kr så är det väldigt prisvärt. 

Så här kommer den att se ut 

Väldigt lik min gamla spelare 

Härligt pris med 



Så det är bara att vänta nu då. Dock så verkar det att bloggen kommer att ligga på IS till spelaren är tillbaka. jag har bara LP-skivor att blogga om än så länge.

Kommentarer