Record Store Day 2014 Skivköp

Ja mina vänner då var Record Store Day 2014 över för denna gång. Det var väldigt trevligt och roligt. Jag lovar att bilder kommer snart. Det enda som stör mig var att jag lyckas nästan att fylla listan.

Ghostbusters gick åt direkt så det är inget att göra åt och Roxette gick åt med. Men jag skall inte klaga ändå. Tänkte att jag skulle ta och lägga upp det jag köpte . Det kanske blev lite för mycket ändå. Men kan man få för mycket i samlingen. Vi börjar med dom officiella Record Store Day 2014
Efter det så kommer det jag hittade i begagnat backen.


Vi börjar med Lördagens köp.(Den Första Dagen). Det blev dessa köp.

1. Dream Theater‎– Illumination Theory 12 Tum Picture Disc 2014
2.Bruce Springsteen - American Beauty 12 Tum Ep 2014
3. Nationalteatern – Barn Av Vår Tid LP 2014
4.Vinnarcirkeln – När Förnuftet Segrar 2014
5.Frank Zappa – Don´t Eat The Yellow Snow. 2014



Officiella Record Store Day 2014 skivsläpp.




I Begagnat backen så fanns det en platta som jag tänkte att jag skulle ha. För 60 kr så blev denna min
Nike & Gurra – Hula Hula. Kom sedan på att jag har den på CD. Men det är inget att göra åt.


Min för 60 kr 




På andra dagen så blev det dessa. 2 St Gaphals släpp.


1.Class Of Kill em High – S/T LP
2. Tikkle Me – What Is Real LP



2 Gaphals släpp som även spelade live i butiken 




Sedan så blev det så att jag gick och bläddrade bland begagnat singlarna. Och konstigt nog så kände jag att jag skulle rota ordentligt och fick se 15 singlar för 100 kr så visst det var bara att leta.
Hittade 2 st till flickvännen så hon fick 2 och jag fick 13 st. (Visst är jag elak).

1.No Dice ‎– Come Dancing Picture Disc
2. Joan Baez ‎– The Night They Drove Old Dixie Down
3. Steve Miller – The Joker
4. Whitney Huston – I Wanna Dance With Somebody
5. Frank Zappa – Joes Garage
6. Alice Cooper – Poison
7. Mary Hopkin - Those Were The Days
8.Paul Young ‎– Love Of The Common People Gatefold 2X 7 -Tums
9. Werner & Werner – Vår Julskinka Har Rymt 7-Tum
10. Opus – Live Is Life 7-Tum
11. The Police – Every Beath You Take 7-Tum
12. Guns ' n Roses – You Could Be Mine 7-Tum
13. Björn Afzelius – Tusen Bitar Rött omslag 7-Tum





13 st singlar på ett bord 




Det blev som sagt lite att ta hem och lyssna på. Tanken är att med tiden så skall det komma upp på bloggen.
Hoppas att ni kommer att tycka att det bli intressant. Dock har jag lite mera att blogga om. Men det kommer att rulla på ett tag till. Ha en bra kväll. Bilder kommer snart. jag lovar er det 

Kommentarer