Inför Record Store Day 2014



Hej kära läsare






Som ni alla vet så är det snart dags för Årets Höjdpunkt. Nämligen Record Store Day 2014. Denna gång så blir det den 26/4 - 27/4. Japp ni läste rätt.

Det kommer att hålla på i 2 dagar. & jag vet att Bengans Linköping kommer att ha en del spelningar och plattor. Dock vet jag tyvärr inte vilka som kommer att vara där. Men jag är ändå taggad och laddad.


Har även hört ett rykte att Gaphals kommer att ha lite rabatter på skivor så kanske kommer samlingen att bli större. Vi får se hur det blir.  Det öppnar kl 10:00 - 15:00. Både Lördag & Söndag.

Själv så kommer jag så klart att vara där. Har fått i uppgift att filma & fotografera ,
Det kommer att komma upp på bloggen Jag lovar. Dock har jag inte så mycket koll på skivsläpp denna gång.

Men jag har alla redan sett fram emot en del plattor som jag verkligen hoppas att få tag på. 
Det är en del blandat men det är ni ju vana vid.



SÅ jag hoppas verkligen att jag får tag på dessa skivor

Bruce Springsteen - American Beauty
Ett släpp som jag verkligen vill ha 

Frank Zappa - Don´t Eat The Yellow Snow 

Ray Parker Jr - Ghostbusters
Riktigt Snygg Utgåva

Nationalteatern - Barn Av Vår Tid.
Ett svensk släpp som jag ser fram emot. 

Roxette - The Look
Är lite tveksam om jag kommer att köpa denna eller inte 




En liten salig blandning som sagt. Dock så blev väldigt mycket förra året. Dock så var det värt varje krona. Då hade jag bara 500 kr.

I år vet jag inte hur mycket jag skall ta med mig. vi får se. kanske blir det lite mera
Dock hoppas jag verkligen att jag kommer få tag på dessa skivor och kanske ett par Gaphals släpp.

Ni kommer väl att kunna stötta era skivaffärer. SÅ alla skall gå man ur huse för att komma och handla

Jag kommer kommer du ???



Lite Reklam skadar väl inte eller 

Kommentarer