Idag den 13 Mars 2014 så fyller bloggen 2 år


Bloggen fyller 2 år idag


Ja Tiden går fort när man har roligt. Men det visste ni väl redan hoppas jag. Idag så firar jag att bloggen fyller hela 2 år. Det har varit en resa som heter duga , både Record Store Day, Konserter , skivor och väldigt mycket blandad kompott.

Det kan kännas konstigt ibland att bestämma sig för vad jag är som ”Musikmänniska”.
Vissa säger jag är Allätare , Hårdrockare , Proggare och Punkare.


Dock har jag även den förmågan att vänta med att lyssna på skivor samtidigt som jag köper en hel del trots att högen växer. Vet inte varför. Det har bara blivit så. Men jag är nog inte ensam om det.
Dock har det som sagt hänt lite saker och ting på resan men det vet ni redan om.

Det svåraste med bloggen det har varit att jag inte riktigt vet om det är bra jobbat eller bara tråkigt och segt. Visst jag är 25 bast och har börjat samla LP-Skivor. Så jag har väl långt tid kvar tills jag blir klar. SÅ jag har hela livet framför mig.


Men det är en sak jag inte riktigt kan förstå. När jag började blogga då hade jag besökssiffror på
48 st. Det var den 13/3 2012. 

Nu när det är 13/3 2014 då kunde jag aldrig tro att det skulle så mycket som 34,068 besökare. 
Vilket ger mig över 20,000 besök på 2 år. (Antigen så har spamrobotar hittat hit eller så finns det folk som gillar det jag skriver. Vem Vet.)

En sak är säker jag kommer att fortsätta ett tag till. Frågan är bara kan jag komma att sluta blogga när jag vill eller inte. Men jag hoppas att ni är med mig ett bra tag till.

Sedan så har jag en del plattor att ta tag i och det blir dessa skivor jag har att beta av. Så vi har mycket att se fram emot. Så det finns en del att göra. 


Detta skall komma upp på bloggen med tiden.
Hoppas att ni ser fram emot det 




Hoppas att ni får en bra vecka och en trevlig helg.
Resan fortsätter ett tag till

Ta hand om er alla






Kommentarer

Skicka en kommentar