Det är mycket nu + nytt jobb på Hjälpverksamheten Återvinningen i Linköping, Second hand butik


Hej kära läsare. Förlåt att jag inte har bloggat så mycket som jag brukar göra. Det är väldigt mycket nytt för mig som har hänt. Dels så har jag slutat på IKEA Linköping. Det känns fortfarande konstigt och en del saknad.


Det är inte lika bra som på IKEA. Men jag skall inte klaga ändå. Men det var med blandande känslor jag lämnade in passerkortet. Fredagen den 28 Februari 2014. Jag måste erkänna att jag hade ångest på kvällen. Jag låg och bara skakade i sängen och kunde inte sova. Var kallsvettig på morgonen. Men jag har gått vidare.


Men inget ont som inte har något gott med sig. Jag har kommit vidare i praktik på Second Hand Återvinningen i Linköping. Jag har fått den härliga uppgiften att ta hand om Skivavdelningen och även Böcker. Så det finns en del att göra. Dels så får jag sortera en del skivor i backar, Se till att det är fint och fräscht. Vi har även en LP-Spelare & CD-Spelare så kunderna får spela musik. Jag får även ha hand om Stenkakorna. Så det finns en del att göra.


Det känns riktigt bra att få komma ut & prova mina vingar. Undrar dock hur det kommer att sluta. Som alla vet så kan det bara gå bra eller käppt rätt åt Helvete.

Jag har varit där nu i ca 2 veckor och jag trivs väldigt bra där ute.


Jag tänkte att jag skulle visa er hur det ser ut på "min Avdelning"
Hjälpverksamheten Återvinningen i Linköping, Second hand butik



Det finns en del saker Bild 1

KOM & KÖP

Det finns en del saker Bild 2

Vi har DVD & Blu - Ray 

7-Tums singlar + CD spelare & LP-Spelare 

7-Tums

Våra spelare 

Kommentarer