CD-Spelaren är död + MÄRVEL släpper nytt

Här stod förut en Fungerande CD-Spelare 




Jahapp då var det färdigt nu då. Det finns inget att göra åt. Det är slut. Kapput. Allt är över. Nej jag prata inte om bloggandet eller om mitt liv. Det är en sak som har tjänat ut. CD-Spelaren är död helt. Motorn som håller igång CD-växlaren är död. Den lyser men det händer inget. Och skivorna spelas inte så det var bara att sakta och fint kolla att alla CD-fack var tomma och sedan klippa sönder sladden.


Så nu ligger den i en IKEA -kasse för att sakta men säkert hamna på Återvinningscentralen i Gärsta. Tur att bilen kommer och hämtar skrot snart.




Hela Paketet 




Men då är frågan vad skall jag göra med min CD-Samling. Skall jag slänga ut ca 150 st CD-skivor + ett par boxar. Skulle inte tro det. Det har tagit ett tag att få ihop samlingen så jag tänker inte slänga bort dom.

Hela CD-Samlingen 




 Nej jag får spela CD-Skivorna i Blu-Ray – Spelaren istället. Det går ju det med.
Det kanske inte blir så bra ljud som i Stereon men det duger bra ändå.


Blu-Ray spelaren





Så var det med det nu till något helt Annat. LinköpingsBandet MÄRVEL släpper till slut ett nytt album. Det ser verkligen lockande ut enligt Reklamen så det är tur att man har bokat Vinylen.




Det är bara att vänta till 28 Mars 2014


Så jag kommer att spela den enda singel jag har med MÄRVEL lite extra denna vecka.


Denna kommer att gå varm denna vecka



Dock så kommer jag att börja på ett nytt jobb från & med imorgon. Det känns bra och lite nervöst.
Men det kommer att gå fint. Jag  vet vad jag skall göra och vart jag ska jobba. Det kommer att bli bra.

Ja det var allt för denna gång.
Nästa inlägg blir ett par singlar från Slyngel Rekords. Deras första och senaste.

Ta hand om er alla

Kommentarer