Recension av Graveyard + Bilder från Cloetta Center Den 10/02 2014


Hej kära vänner. Jag lyckades till slut få tag på en Biljett till Graveyard & Deep Purple som spelade live i Cloetta Center den 10/2 2014. 


Biljetten till Deep Purple


Vill alla redan påpeka att jag inte har sett dom live tidige och att jag inte kände igen alla låtar som spelades den kvällen. Hoppas dock att flera kommer ihåg vilka låtar som spelades. Dock så lyckades jag även att filma en del låtar som jag kände igen. 
Dock så blev det inte så mycket Filmat med Graveyard 
utan det blev mest Deep Purple.



Nåja vad skall man säga. Vi börjar direkt med Graveyard . Bandet gick på 19:30 och dom spelade Det var även första gången och det lät konstigt nog lite mjukare än vad jag tror att dom gör annars. Men jag kan ha fel det vet jag.
Stämningen var ändå på Topp tyckte jag. Det enda jag saknade det var att det skulle ha varit lite längre dom spelade i ca 1 timme.

Bandet verkade lite trötta eller så är dom sega eftersom det är nog sätt så svårt att toppa en av Rockens Giganter. Men jag skal inte klaga det var riktigt roligt och man njöt ändå av Graveyard.

Jag är nöjd ändå. Det var segt en stund som sagt men det var ändå riktigt härligt.
Kan hända att man köper någon platta med dom med tiden.


Här kommer lite kort tagna med min Mobil 
Kanske inte dom bästa men bättre det än ingenting























Men det var ändå skönt sväng trots att man fick vänta ca 40 min innan det var dags för Deep Purple som gick på kl 20:30.

Kommentarer