Dags för den stora Sorteringen av LP-Skivor


Efter CD – Skivorna så kommer äntligen LP-Skivorna. 
Japp jag tänker plåga er med dom också. 

Eller så kommer ni att gilla detta inlägg. Det finns som sagt en riktig blandning med både gammalt och nytt. Så vad säger ni då kör vi igång med denna sortering.


Samtidigt så är jag rätt nöjd med att jag har lyckats hålla ordning. Eftersom Expedithyllan har den egenheten att man bara kan läsa ryggarna på skivorna. Annars så måste man dra ut varje platta för att lyckas med att hitta rätt LP. Men nu hoppas jag på att jag kommer att hålla denna ordning ett bra tag. Håller tummarna för mig själv.


6 St rejäla buntar skall sorteras 

Allt började med denna platta  
Väldigt lite på C

Nu har vi kommit till E

Nu är vi inne på bokstaven H
Vi kör hela vägen till I sedan så byter vi Back 

Kebnekajse är först ut 

Nynningen är inte dum den 

Nu är vi på T

Snart klart nu äntligen 

Äntligen är alla 6 högar klara för att läggas in i Hyllan









Bloggen kommer i alla fall fortsätta ett tag till i alla fall till den 13 Mars 2014. 
Då fyller bloggen 2 år. Tänk att det har gått så fort. 
Jag kan inte riktigt fatta det än. Vi får se vad som händer efter i alla fall.


Det var allt för denna gång. 7-Tums singlarna struntar vi i att sortera
så efter detta inlägg så återgår vi till det Normala. Hoppas att ni tycker att detta var intressant.
Ta hand om er alla. 

Kommentarer