Skivåret 2014 Börja med 2013 (Konstigt Nog)

Nu blev ni nog lite förvånade va Hur Kan Skivåret 2014  Börja med år 2013
Det skall du få veta strax.

Jo det är så att jag har lite skivor kvar som jag köpte 2013.  Så min första Prioritet är att blogga om dessa skivor innan det är dags för att köpa nya.  Jag vet att det låter konstigt men jag vill inte lämna saker.
Dock så kommer dessa före eftersom jag köpte dom innan jag tog Julledigt från Bloggen.
Hängde du med kära läsare. ???

Så det kommer att bli dessa plattor som skall bloggas om innan det är dags för 2014.


  • Bruce Springsteen & The E Street Band* - Wrecking Ball (Live) 2010
  • Tom Stoppard - Darkside 2013
  • Von Gam - Von Gam 2013
  • Motvind - Svinhugg Från Götet (The Classic Colletion) 4 CD DVD-Box
  • SAGA - SAGA II
  • AC/DC - Highway To Hell LP
  • AC/DC - Back In Black LP
  • Berlin - Nattens Busar 7-Tums Singel 



En Härlig Skatt

Bruce Springsteen 

Darkside 

Von Gam


Motvind DVD-Box


SAGA - SAGA II 

Berlin - Nattens Busar
AC/DC - Highway To Hell LP
AC/DC - Back In Black LP

Kommentarer