Ombyggnad i Skivsamlingen pågår Del 6

Hej på er 




Ombyggnad i Skivsamlingen pågår Del 6 kommer här och denna gång så skall vi ägna oss åt mina 
CD-Skivor tänkte jag. konstigt nog så har jag "saknat" dom eftersom dom nu ett tag har legat nedpackade i 2 lådor i min Expedithylla.  



Så här ser det ut nu i Bokhyllan Rad 1 

Så här ser det ut nu i Bokhyllan Rad 2 Bild 1

Så här ser det ut nu i Bokhyllan Rad 2 Bild 2


Jag gav det en chans och det  fungerade inte ett piss tyckte jag. Så jag bestämde mig för att sortera lite plattor. Vilket slutade med att jag sorterade allihop. 
Dock så blev det en Box /Hårdrock /  Progg / punk / övrig musik ordning. 
Men det skall bli bättre med tiden.  När jag gick igenom mina plattor så tänkte jag. Hur mycket blandat finns det här egentligen. Dock så har jag märkt att det saknas ett par plattor i min samling. 

Så det blev en tillfällig lösning. Men nu kommer det nog bli så här ett bra tag framöver. 
Om inte något händer eller så. Men vi får se hur det kommer att sluta.  Jag passade även på att flytta över en del böcker i den andra Expedithyllan så nu finns det lite mera utrymme för pocketböcker m. m

Extra bokhylla Inte dumt 



Dock är ju frågan kvar vad skall jag göra med mina Expedit Lådor. Jag gick igenom mina musiktidningar. m.m. Då fick jag en Ide. Jag lägger dom  där istället. Så det blev en liten hög.


Sweden Rock Magazine 

Lite Mera Tidningar 

Härliga Tidningar 

Senaste Sweden Rock Magazine 

Kommentarer