Inför Skivåret 2013

Vad tror ni att listan kommer att bli
Vänta bara snart så kommer den 




Mina kära vänner och läsare. 
Det närmar sig slutet på året och det är dags 
för dom årliga listorna med årets plattor 2013. 

Det har inte varit lätt måste jag erkänna. Jag har gått och funderat och velat fram och tillbaka. 
Men nu får listan se ut som det gör. Detta är mina åsikter punkt slut.

Det kommer att bli uppdelat i Kategorier detta år. 
Det är dessa 
  • Årets LP 27 December
  • Årets Gaphals 28 December 
  • Årets CD 29 December
  • Årets Nyutgåva 30 December
  • Årets 7 / 12 - Tums Singlar. 31 December
  •  
Listorna kommer att publiceras i slutet av Månaden (Vi startar den 27 December fram till den 31 December. Det blir en kategori om dagen. 
Inläggen Publiceras kl 12:00 varje dag under dessa dagar från 27 December fram till 
den 31 December. 

Jag kommer dock bara att skriva några korta ord om plattan och även länka till blogginlägget.

Hoppas att ni kommer att gilla listan och att ni upptäcker ny härlig musik.
Önskar även att ni kommer att följa mig under 2014

Tack för allt
Hälsningar Rebban

Kommentarer