Årsbästalista 2013

Årets CD 2013 är dessa plattor 



Plats Nr 1

John Holm - Sordin 

En riktigt härlig platta som verkligen griper tag i mig
(Vet även att detta är ett Record Store Day Släpp) Men det skiter vi  i




Plats Nr 2

Alien - Alien 

Jag älskar denna platta



Plats Nr 3
Skogen Brinner - Skogen Brinner 
Riktigt bra platta från ett band från Linköping 





Plats Nr 5
Sällskapet – Nowy Port 2013

En platta som skulle ha släppts i November istället för i Maj
detta år. Men den är ändå riktigt bra 



Plats Nr 6
Civil War - The Killer Angels 

Vissa kallar det för Sabaton Kopior
jag kallar det ett riktigt starkt Debutplatta

Plats Nr 7
The Clash Box
Underbar box & ett måste i sin samling 



Plats Nr 8
Samling - Annanstans 

En Platta som växer för varje omslyssning 



Plats Nr 9

Astolat - The Faceless Mask 2013 

En CD-EP egentligen men den är ändå en platta som ger mig gåshud varje gång
Plats Nr 10

The Temperance Movement - The Temperance Movement 2013

Årets stora överaskning måste jag säga 




Plats Nr 11

The Roaring Cadillacs - Fest Hos Errol.

Är väldigt kluven till denna platta
är den bra eller skit 



Håller Ni Med Mig 

Kommentarer