Ombyggnad i Skivsamlingen pågår Del 4



Det är dags för en ny omgång i min Ombyggnad av Skivsamlingen.
Denna gång så blev det en ny sak som jag rekommenderar er skarpt.
den heter DRÖNA Artikelnummer: 102.448.99  och finns på IKEA.


så här ser den ut


den är egentligen anpassad för Tidningar och andra saker. 
Men jag har den till att förvara mina  Digipack utgåvor  +  några boxar och DVD: som inte får plats i hyllan.
Dröna är  väldigt bra och praktiskt och det bästa av allt. Den passar till min Expedit så nu har jag allt på ett ställe Igen. 




Detta fick ligga där. 



Dock så börjar Expediten bli  halvfull nu.  Men jag hoppas verkligen att det kommer att komma in flera Skivor in i hyllan så jag klagar inte än i alla fall. 


så här ser det ut just nu
Begagnade LP först
Nya LP
7/12 - Tums singlar
Gaphals släpp + 2 boxar  

Båda lådorna innehåller CD.

Två tomma hörn som kommer att fyllas på  med tiden

Kommentarer