Andriod Appen Discogs (Inofficiell App)


Android Appen Discogs (Inofficiell App)



Jag har ett konto på Discogs. Det är väldigt bra att ha måste jag säga.
Här kan jag lägga in alla mina LP & CD-skivor i en databas som jag sedan kan kolla upp när jag vill.
Nu har jag även på senare tid använt en App som heter just Discogs.
Jag gillar den skarp. Jag ser min lista över dom plattor jag har hemma så

jag riskerar inte att köpa dubbletter. (Även om jag kanske har några).


Men det är väldigt enkelt och roligt att veta att jag alltid kan kolla upp vad jag har hemma.

Sedan så är jag väldigt noga ibland med vad jag köper eller inte köper.



Så länge jag har ett konto på Discogs så kommer jag att använda denna app flitigt.
Jag kommer aldrig att tröttna på den heller.

Det enda man kan klaga på det är att omslagen inte riktigt finns på rätt platta.

Men det är bara att uppdatera sidan igen så fungerar det perfekt.

Hoppas att flera kommer att upptäcka denna app.




SÅ alla som har en Android smartphone så installera denna app 
den tar inte mycket utrymme .980k 
det har ni plats med. 

 

Så här ser den ut i Andriod Market

från Min Mobils Market

Menyn på Appen är väldigt lätt att hantera

Här finns allt som jag har hemma

En Del av Samlingen

Här ser jag vad jag har kvar att blogga om
väldigt bra





Så nu har jag gjort lite reklam med. 
 

Kommentarer