Vinyl Singlar: Vinnarcirkeln - Vinnarcirkeln 2011

Omslaget är lite deppigt men rätt ok 

Baksidan med låtlista 

Uppviket Bild 1

Uppviket Bild 2

A-Sidan Etikett 

B--Sidan Etikett 

A-Sidan 

B-Sidan 




Musiker : 

Affe - Gitarr , Sång
Frallan - Sång
Peter - Bas , Sång
Krille - Gitarr
Björn - Trummor , Sång


Låtlista : 

A-Sidan 

Häng Dem
Hårda Tider

B-Sidan 

Ingen Tid
Köland = Skitland


Har bloggat tidigare om bandet Vinnarcirkeln – Man Vill Bara Skrika 2011

Vinnarcirkeln s debutsingel har jag letat efter. Efter att ha hört deras andra singel
så visste jag redan att jag ville ha denna. Så jag frågade om Bengans har den
Nej inte än men den är på väg.

Singeln är väldigt bra och kanske lite bättre än deras andra singel.
Skitigt och bra punkmusik det är så det ska vara
Det kan krävas ett par varv för att inse att denna är bra. för mig tog det ca 2 omlyssningar.


Det är riktigt bra och jag hoppas verkligen att LP:n kommer snart.
Det skulle vara väldigt roligt ifall den kommer i år. Kommer den nästa år
så skall jag köpa den. Det vet jag redan

Singeln var värt att vänta på synd bara att den är så kort

Betyg 3/5 

Kommentarer