LP - Skivor : Overkill - Live From Oz RSD 2013

Omslaget till 10 Tums - EPN

Låtlista + Hela Bandet

Uppviket 

Papperspåsen

EP:n är jävligt läcker 
Ettiktten 

RSD Loggan



Musiker

Bobby "Blitz" Ellsworth - Sång
D.D. Verni - Bas
Dave Linsk - Gitarr
Derek Tailer - Gitarr
Ron Lipnicki - Trummor


Låtlista



A-Sidan 

Horroscope
Long Time Dyin' 


B-Sidan 

Necroshrine 
Walk Through Fire


Ett Record Store Day 2013 släpp.
Jag har sett denna flera gånger på Bengans och jag har tänkte att köpa den.
nu har det skett.

Hur är då plattan.

Eftersom Trash inte är direkt min bok så tänkte jag att jag försöka i alla fall ge er en bra
beskrivnig.. Hoppas bara att det uppskattas.


A-Sidan 

Feta gitarrer, Trummor som sparkar Röv. och en sångare som har en pipa som får en att
bara njuta. Kanske lite väl galen beskrivning. Men det är så vad jag känner.
Det är Live och det är bra. Alla är tajta och man njuter verkligen av att bandet spelar ärligt och bra.


B-Sidan 

Det börjar med ett litet men kort trummsolo innan låter kommer igång.
Det är så galet bra och medryckande att jag bara måste lyssna på denna flera gånger.
Samtidigt så kan inte låta bli att undrar hur det känns för fansen att vara där på riktigt och se
bandet live. Magiskt tror jag.

Det finns även ett litet minus. Det står inte mycket om dom i fodralet.
Konstigt men man kan inte få allt här i världen
Samtidgt så tycker jag att LP är väldigt fin Kolla själv på bilderna här ovan


Betyg 4/5 

Kommentarer