Lars Winnerbäck - den 18 september Bengans Linköping 2013



När Mannen myten Legenden Lars Winnerbäck var en dag på Bengans  Linköping 
och Signerade sin nya platta Hosianna jag tänkte  först att jag inte skulle gå dit. 
Men eftersom jag sedan såg denna annons på FB så tänkte jag Vad Fan.

Denna annpns fångade
min uppmärksamhet

Så mycket folk kan det väl inte vara eller.
Men när jag kommer dit vid ca 18:30 då är det fortfarande Lång kö.och det skulle 
visst bli ännu längre. (fick reda på Att Lars skulle börja signeringen  kl 17:00.)

Men det var väldigt trevligt och jag passade på att ta en bunt kort.
Visste inte hur mycket. Men jag är nöjd. 




























fick sedan reda på att han gick därifrån kl 22:00
RESPEKT som sagt 


Jag gick inte lottlös ändå Trots att jag var det enda personen som inte var ett
Lars Winnerbäck fan. Jag fick med mig hem denna härliga DVD.


Sabaton - Swedish Empire Live 2013




PS. Trots även att jag inte är ett Lars Winnerbäck fan så vet jag att en
bekant blev väldigt glad över att få han senaste 7-Tums Singel "Utkast Till Ett Brev"
Tror jag aldrig har ett en människa så lycklig. Hoppas bara att hon blev glad.
Men det är jag säker på :)



PPS: Hoppas att ni gillar dessa kort

Kommentarer