Ombyggnad i Skivsamlingen pågår Del 2

För den som vill veta mera läs här Ombyggnad i Skivsamlingen pågår Del 1


Här kommer del 2 




Jag försöker än att komma på ett vettigt system och nu tror jag kanske att jag lyckats.
Jag har alltid försökt att hålla ordning på saker & ting. Vet inte varför men jag anser att det
skall vara fint och snyggt hemma i sin lägenhet / hus / villa m.m.. 

Samtidigt så vill jag även lätt kunna plocka fram den LP / CD jag vill lyssna på. 

Enkelt och lätt eller hur som det skall vara. jag tror att jag har lyckats nu igen jag provar 
ett tag  detta system så får vi se hur det går. 
Allt är möjligt i min värld  



Här ligger alla mina CD-Skivor i tre lådor.

En del CD-Boxar fick inte plats
så dom fick vara kvar i bokhyllan 

Vinylspelaren står längst upp på hyllan 

Hela LP-Samlingen + lite musikbiografier.

Blandad men trevlig läsning

Lite flera böcker

Maxi singlar + 7-tums singlar 

Mera 7-tums singlar 



Det verkar fungera hoppas jag ett tag. Vi får se hur det blir. 

HUR GÖR DU NÄR DU SORTERAR DINA SKIVOR
GE MIG GÄRNA TIPS M.M 

Kommentarer