LP - Skivor : Slagsmålsklubben - The Garage 2012

Omslaget till LP:n

Baksidan med Låtlista

Hela Bandet finns på uppviket

Härlig LP påse

LP:n är svart 

etiketten 

Loggan för Goldenbest Records & Gaphals




Musiker




Låtlista

A-Sidan

Opening The Garage
Snälla TV Plz
Come On Anybody
Snakes In Tokyo
Yrsel
Show Me Your Pizza

B-Sidan 


Stora E
Sväng Om Du Kan
Tuktuktack
Uteliggarjazz
Jake Blood
Closing The Garage


Limiterad i 1000 EX. 


Ytterligare ett Gaphals släpp denna finns bara på Vinyl


Jag måste erkänna innan jag börjar med inlägget att jag aldrig har hört Slagsmålsklubben.
Det enda jag vet är att jag har en god vän som lyssnar på dom och han säger att det är bra.
Men det gäller att man gillar syntmusik för att man skall gilla dom

Men nu över till plattan. Jag vet inte vad jag ska säga men det är njutbart att lyssna på
Det blir aldrig tråkigt på något sätt. Slagsmålsklubben  är en liten överaskning för mig
och samtigt så blir jag nyfiken på mera. så med tiden kanske.
Men jag  vet inte vad jag skall kalla detta för något. Synt jazz eller bit bop.
Skivan kan även för vissa kännas lite melankolisk och mörk vissa stunder.
Men det blir alltid ljusare efter någon minut så plattan är även en perfekt platta att koppla av till
Det finns alltid ett ljus i slutet av tunneln.
Men nu  har jag babblat nog om denna LP ut med er och köp. Ni kommer inte att ångra er.
Jag lovar  Norrköping kan vara stolta över Slagsmålsklubben.


Kommer nog gå ett par varv till ikväll.
Ett magisk Garage som jag kommer att återvända till flera gånger.





Betyg 5/5

Kommentarer