LP - Skivor : Revenge – Revenge 2013

Omslaget till LP:n
Väldigt snyggt måste jag säga 

Baksidan är lika färggrann + lite till 

Infoblad som följde med bild 1 

Infoblad som följde med bild 2 + låttexterna 

Papperspåsen

LP:n

Etiketten 



Musiker


Stefan Larsson - Trummor
Daniel Johansson - Gitarr , kör
Magnus Blixtberg - Gitarr
Mathias Blixtberg - Bas
Andreas Flygare - Sång


Låtlista


A-Sidan



Insomniac
Whiteneck
You're A Fool
No Gangs, No Crew, No Affiliations
Cheap Wine
Give 'Em The Rope

B-Sidan 

Revenge
Manic Depression
Under Attack
Monkey See, Monkey Do
Pressure


Sista Gaphalssläppet för denna gång. Men mera skall det bli med tiden 



Engelsk Hardcorepunk från ett band nere i Malmö. Kan det vara något för er läsare.
Själv så har jag lite svårt för just Punk. men jag börjar gilla det mera & Mera.
men jag är ju som jag är.
Plattan är snabb och rakt på Ljudet är perfekt. Men konstigt nog så känns plattan lite för kort.
Jag vet att det hör till Punken.Men ändå spänn ut musklerna lite grabbar.
Jag lovar att det kommer att göra er gott. Ni har ju så mycket mera att ge.
Men det är väldigt bra som sagt och jag hoppas på mera  Jag gillar det jag hör
och ändå så är plattan knappt under 20 min.

Under tiden så får jag gotta mig i det härliga och snygga omslaget.
Kanske lite morbidt  men konstigt nog så har det sin charm.
Omslaget till skivan har målats av Charlie Nilsson, en prisbelönt tatuerare och konstnär i Malmö.

En platta som kommer att mogna med tiden tror jag och det kommer än så 
länge att vara deras bästa och härliga platta. 

Betyg 3/5 

Kommentarer