LP - Skivor : Damage - Weapons Of Mass Destruction 2012

Omslaget är nog det konstigaste i Gaphals - Katalogen
Men ändå rätt vackert på sitt eget sätt 

Baksidan med låtlista 

Texten till låtarna
Lite roligt att läsa 

Mera Bandinfo 

LP:n

Etiketten 

Gaphals - Loggan 



Musiker

Joel - ???
Davis - ???
Per - ???
Kaj - Sång

Låtlista

A-Sidan 

Keepin´it Wild
Hate
This Is Our Show
Tomorrows Problem
Time Flies


B-Sidan 

Rising
Holding On
Missile Attack
Welcome To The Stoneage
Can´t Be Stopped

Den sista Gaphals - plattan för denna gång kommer är.
Hardcore punk igen räcker det inte snart??
Nej det gör det inte.

Damage är en Linköpingsbaserad hardcorekvartett som med Weapons Of Mass Destruction 
deras debutplatta man nu kan kalla en platta på 14 minuter just det.

Men det är bra kanske lite monmotont och rösten skulle höjas lite till. 
Men jag klagar inte det är en bra platta som kommer att bli starkare med tiden. 
Konstigt nog så har jag sett denna tidigare men jag köpte den inte då. 
Ångrar mig faktiskt. Men jag skall inte klaga. 

Gaphals fortsätter att ge mig överraskningar som blir starkare för varje gång. 


Betyg 3,5/5

Nolltretton Tyckte så här
på Bengans i Linköping 



Kommentarer