Vinyl Singlar: Nocturnal – Until the morning light / Black Magic 2012 Lilla Vinyl

Omslaget till singeln
Synd att det inte finns någon färgprick 

Baksidan är som vanligt 

Samma sak där med 

A-Sidan
En riktigt fin 7- Tums singel 
B-Sidan

En riktigt fin 7- Tums singel 



Musiker:


Linus - Sång
Kalle - Gitarr
Max - Bas
Dennis - Trummor


Låtlista


A-Sidan

Until the morning light


B-Sidan 

Black Magic



Har för första gången köpt en dubblett men jag kunde inte låta bli
Men inlägget blir det samma så det enda som skiljer sig är färgen på Singeln
Hoppas att ni har överseende med denna post 


En singel av Linköping s bandet Nocturnal  som jag köpte på  Bengans i Linköping. kostade 49 kr.

Jag måste erkänna att jag inte vet ett piss om detta band men samtidigt så vet jag att detta är värt att
kolla upp mera av.

Men samtidigt så vet jag inte vad jag skall kalla musiken för
I Mina öron så låter det lite psykedelisk rock. (Baby Grandmothers).
lite Iron Maiden s första platta vibbar får jag med

Men det är ändå riktigt bra och härlig singel för att vara en debut.

Jag får lyssna lite mera på låtarna men denna kommer att gå varm hemma hos mig.
Rekomenderas varmt  Ser fram emot deras debut platta

Betyg 3,5/5

Kommentarer