Vinyl Singlar: Paarse Paraplu - Kaleidisco 2010

Omslaget till EP:n
Mycket vackert

Baksidan av EP:n

Papperspåse bild 1

Papperspåse bild 2

A-Sidan

B-Sidan





Musiker

Fredrik Lindblom - Synt ,  Sång & Gitarr
Tobias Hermansson - Sång

Låtlista



A-Sidan

Kaleidoscope
Universe

B-Sidan

Shelly



Finns bara i 500 exemplar


Denna singel eller EP (eller vad man skall kalla det ) såg jag för  20 kr på Bengans Linköping.
frågade om dom visste vad detta var men dom hade inte hört den.
Det första jag tänkte vilket omslag är detta och vad betyder det. Ingen visste.
Så jag tänkte att 20 kr är inte så farligt så jag köpte den

Men nu över  till Musiken.

Det är något med denna som får mig att börja gilla Dance & Synt musik.
Detta är riktigt bra konstigt nog, Vissa kanske tycker att det är monotont men
det krävs några lyssningar för att man skall gilla det. Låtarna kommer ut bra och
allt bara flyter. Måste kolla upp mera av detta band Har visst en hemsida 

Jag är överraskad och glad. Väl värt 20 kr

Betyg 3/5

Kommentarer