Vinyl Singlar: Tyred Eyes - Ghost EP 2013

Omslaget till EP:n

Baksidan 


Papperspåse Bild nr 1 

Papperspåse Bild nr 2



A-Sidan

B-Sidan



Etikett bild 1 

Etikett bild 2 





Musiker

Johanna Hellqvist - Gitarr , Sång
Martin Toresson - Gitarr , Sång
Erik Toresson - Bas

Låtlista

A-Sidan

Pistols At Dawn
Time Killers

B-Sidan 

Old Future
Dead End



Denna singel såg jag på Bengans för 50 kr och jag fastnade direkt för omslaget.
Lite udda och samtidigt vackert på något sätt.

Nu har jag lyssnat på denna EP
det är en sak som slår mig direkt.  Vilken kraft i musiken.

Låtarna är åt pop hållet med skönt sväng.

Det enda man kan klaga på det är att EP;n är för kort den är under 10 min lång så det är svårt för
lyssnaren om man skall gilla den eller inte.

Själv så gick skivan några varv hemma och då insåg jag
GE MIG MERA

Betyg 2,5/5

Kommentarer