Vinyl Singlar: Dead Soul - Find That Man / They Will Pay 2013

Omslaget till Singeln
Signerad 

Baksidan

Papperspåse bild 1

Papperspåse bild 2

A-Sidan 

B-Sidan 

Sångaren  i Dead Soul

Han som spelar Synt i Bandet 




Musiker - ???



Låtlista


A-Sidan


Find That Man


B-Sidan

They Will Pay


Dead Soul var Förband till Ghost på Tyrol 


När det Var Record Store Day på Bengans i Linköping så spelade denna grupp där.
Jag säger bara det gåshud direkt. Visserligen så gillar jag inte syntmusik men detta är
Syntblues. Jag säger då det vilken pipa sångaren har. Så jag köpte deras singel och fick den singerad.
Samtidigt så fick jag även en nyhet att dom släpper deras debutplatta den 6 September 2013
(Tror jag kom ihåg datumet).

Så väntan är lång. Men det kommer att bli en bra skiva det
kan jag skriva under på direkt.


Find That Man är riktigt härlig låt att lyssna på och man vill gärna ha mera..
ett riktigt bra A-Sida tycker jag. Ett starkt spår måste jag säga och jag hoppas att det kommer med
på deras debutplatta. Håller Tummarna men troligt vis så kommer den att finnas där.

They Will Pay är Singelns kanske starkaste spår men den är inte lika bra som Find That Man.
Men låten är ändå en oslipad diamant som kräver ett par lyssningar innan den får fäste.

Singeln är så bra att jag kommer nog att lyssna på den några gånger till
och jag kommer inte att tröttna så jag är hel nöjd med denna.

Rekommenderar er alla att köpa denna för 50 kr
Väl Värt Pengarna

Betyg 5/5


Lyssna på A-Sidan Här 

Kommentarer