Record Store Day 2013 Del 2 Skogen Brinner


Bilder kommer här 













Setlistan 

Setlistan + Autografer 






En av höjdpunkterna på Record Store Day var förutom Skivorna
Linköpings Bandet Skogen Brinner. Första gången jag ser dom Live

Det var så att dom skulle spela kl 13:00 men pga tekniska problem så blev det så att dom fick
spela 13:20. Det var bara att vänta och vänta.

Men när det väl kom igång så var det helt makalöst.

Står en bit bort och inga öronproppar (vägrar att ha det) Man skall njuta till fullo
Men det var fullsatt i butiken och små barn längst fram
Detta kommer att blir super och en väldigt bra spelning.


När trummisen börjar slå igång bandet så tänkte jag.
Detta kommer att bli magiskt. Jag hade rätt. och efter 20 min så var allt klart
Det enda man kan klaga på var att sångaren s mikrofon inte hördes så mycket.
Men alla i bandet leverarde riktigt tung  och bra Rock. Jag är väldigt nöjd.


men jag hade glömt min Singel Pundarvarning & CD:n hemma
men jag bad att få Setlistan och det fick jag + Autografer.


Tur även att jag filmade det hela och det blev väldigt bra bild & ljud
De kommer upp på Youtube med tiden.

Hoppas att jag får Se Skogen Brinner Flera gånger i Livet men det första glömmer jag inte bort

Jävligt bra Spelning Grabbar

Kommentarer