Vinyl Singlar: Nocturnal - One of a Kind 2013

Omslaget till 12 Tums singeln
Riktigt snyggt 
Baksidan 

Papperspåse Bild 1 

Papperspåse Bild 2

Singeln bild 1

Etiketten A-Sidan 

Singeln bild 2

Etiketten B-Sidan 

Gaphals logga m.m




Musiker

Linus - Sång
Kalle - Gitarr
Max - Bas
Dennis - Trummor


Låtlista


A-Sidan

One of a Kind


B-Sidan

Night Rainbow


Ett släpp av Gaphals som jag har väntat på
Andra Singeln av Linköpingsbandet .Nocturnal  .
denna gång som 12 tum.

jag har lyssnat flitigt på denna nu och jag måste säga att jag är förvånad
One Of A Kind låter riktigt bra och härlig som det skall vara
Grymt Sound och härlig musik

B-Sidan låter lite anorlunda än hur Nocturnal   brukar låta.
Men det krävs ett par gånger att lyssna på den då går det upp hur bra Nocturnal  är
ser fram emot plattan som kommer snart Har redan bokat den på CD.
Vinyl utgåva fanns visst inte men det är inget att göra åt.

Så om jag fick välja så måste jag säga att One Of A Kind är en perfekt singel och
en utmärkt försmak på vad som komma skall. Vill väldigt gärna ha plattan

Nocturnal   RIKTIGT BRA JOBBAT 

Betyg 5/5

Jag har bloggat Om Linköpingsbandet Nocturnal  tidigare läs här 


Kommentarer