Vinyl Singlar: Sabrina Salerno - Boys 1987


Omslaget (Förstår ni varför jag kallar detta "Tuttdisco"
Är det jag eller är inte ena Bröstvårtan lite högt upp

Baksidan samma sak



A-Sidan




B-Sidan




Musiker


Sabrina - Sång
Claudio Bizzari - Gitarrer
Malcolm Charlton - Rap, Vocal Säkerhetskopiera
Roberto Rossi - Keyboard , Synthesizer & Trummor



A-Sidan


"Boys (Summertime Love)

B-Sidan 

"Get Ready (Holiday Rock)"



Det trodde ni inte va. Tuttdisco här på bloggen. Jopp det stämmer faktiskt.
Lite måste man väl få lägga fram. Sångerskan Sabrina "Sabrina" Salerno singel Hit
Boys (Summertime Love). Denna har väl dom flesta hört.


Själv har jag lite svårt för denna låt men i mitt fall är det ändå nostalgi.
Morsan hade denna på kassetband och syrran brukade mima till denna låt.

Musikvideon är nog den konstigaste jag har sett än så länge.

I den så är Sabrina i en pool, medan hennes bikini "råkar" att glida ner,
vilket visar hennes bröstvårtor.

Det är fortfarande en av de mest nedladdade videoklipp på Internet.
Undrar varför 




Bara så 80-Tal






Retas inte 


















Betyg
4/5

Kommentarer