Vinyl Singlar: Kent - Tänd På 2012

Omslaget 


Baksidan


A-Sidan 





B-Sidan





Musiker 

Joakim Berg – Sång och Gitarr
Martin Sköld – Bas, Keyboard
Markus Mustonen – Trummor, Piano
Sami Sirviö – Gitarr, Synth

Låtlista


A-Sidan 

Tänd På

B-Sidan 

Ett År Utan Sommar





Ytterligare en Kent Singel som jag har köpt.
Nu finns det inga mera från den nya plattan Jag Är Inte Rädd För Mörkret.
Jag vet att jag sa att jag skall köpa den när den blir billigare. Men plattan har inte gått ned i pris än
på Bengans. Så jag får vänta lite till.

Men nu återgår vi till Singeln Tänd på
Trodde att det skulle handla om Droger , Men jag hade fel.

Låten är om något helt annat.
Den är väldigt bra. även om jag inte gillar Kent så kan jag inte låta bli att tycka om låten
Kanske händer att jag köper plattan med tiden.

Betyg 4/5

Har bloggat tidigare om mina andra Kent Singlar

Kent 999 2012
Kent - Jag Ser Dig 2012

Kommentarer