inylsinglar: Sabrina Salerno – All Of Me (Boy Oh Boy) 1988


Omslaget till singeln
Mer Tuttdisco här på bloggen


Baksidan med låtlista 



Svart skiva & rosa etikett 





Singeln hade detta omslag när den kom i Storbritanien








Musiker

Sabrina Salerno -  Sång


Låtlista

A-Sidan


All Of Me (Boy Oh Boy)


B-Sidan 

 All Of Me (Instrumental)




För många år sedan så hade morsan ett kassettband med denna låt som kom med en del
samlingskassetter & denna låt gick varm hemma när jag var mindre. Nu snackar vi runt år 
2.0000 ( är född 1988 så jag var bara 12 år gammal.)

Men jag föll för denna "Tuttdisco", Så det blev att lyssna igen på den. 
Dock glömde jag bort låten tills syrran tipsade om den igen så turligt nog så hittade jag den på 
Second hand. 10 kr så var den min. 

Detta är väl mest för nostalgiska själ man skaffar den. 
Allt sitter ändå å numera är det väl en liten "kultklassiker"







Musikvideon är väl en klassiker








A-Sidan



B-Sidan





Betyg 3/5 

Kommentarer