Vinyl Singlar: Niels Nielsen - Shadow Twin 2012

Omslaget till Singeln 

Baksidan
notera Gaphalsen ner till höger

Papperspåsen del 1

Papperspåsen del 2

A-Sidan

B-Sidan





Musiker

 Niels Nielsen - ???



A-Sidan 

Shadow Twin

B-Sidan 

I´m Not There




Jag är stum just nu måste jag erkänna. Även om jag inte är så förtjust i elektronisk musik så gillar jag denna
jävligt mycket vet inte varför men allt bara är så perfekt Gaphals skall verkligen har en eloge
för att dom ger ut så bra musik.

Jag har lyssnat på denna singel flera gånger just nu och jag mår
så jävla bra varje gång jag lyssnar.

Det enda man kan klaga på det är att det inte står något om artisten på vinyl-Singeln 
utan bara hans Hemsida & FB - sida 

Men man kan inte få allt här i världen

Men det jag vet det är att Niels Nielsen släpper ett nytt album i början av året så jag
behöver nog inte vänta så länge än på att få lyssna på mera musik

Betyg 4/5


Kommentarer