DVD-Filmer : The Roaring Cadillacs Hyllar Eddie Meduza 2012


Omslaget till DVD:n





Baksidan med Låtlista & Bandet 


 




Musiker 

Åke Eriksson - Trummor
Ulf Bejerstrand - Bas
Peter Melin - Sång
Björn Melin - Gitarr




En minnes konsert till Raggarguden Eddie Meduza med kompbandet som spelade med Eddie i 10 års tid. Kan det vara något för mig tro  ja det kande måste jag erkänna.
Eddie Meduza är en liten favorit för mig på senare tid och jag kommer nog att lyssna länge och väl


Men nu över till DVD:n

Menyerna ser billiga ut men det skall visst vara så  Spela Konsertjävlen skall man trycka på och det går visst inte att välja låt utan allt körs i ett svep som skall vara.
låtvalet är rätt bra med det som förvånar mig är extra materialet när bandet Raceway spelar Eddies låtar
aukustiskt och när en tjej som kan Eddies låt Punkdjävlar trotts att hon är lite full så kan hon hela texten
och hon får även ett par trosor med texten "Fruntimmer skall en ha och ..."  Det känns väldigt fel men ändå, Eddie Meduza på något sätt

Men jag ska väl inte klaga ändå jag är nöjd med DVD:n synd bara att låtlista är så kort 12 låtar visst
men en del udda låtar hade jag gärna vilja höra

Betyg 3/5

Kommentarer