Vinyl Singlar: Adele - Skyfall 2012



Omslaget till singeln
Riktigt läckert 

Baksidan med låtlistan

A-Sidan

B-Sidan



Musiker

Adele  - Sång


Låtlista 

A- Sidan 
Skyfall


B-Sidan 

Skyfall (Instrumental)




Jag gick till Bengas i Linköping och bland singlarna så låg den där
den tittade på mig och bara skrek KOLLA IN MIG , PLOCKA UPP MIG OCH KÖP MIG.
jag lydde så klart och köpte den för 49 kr. och jag är helt mållös.

Låten är ett mästerverk och en av dom starkaste James Bond Låtarna jag har hört sedan länge.
i klass med Goldfinger ,  Moonraker. & Goldeneye.



Jag får gåshud direkt efter första pianotonen och Adele s öppning  Helt magisk

This is the end Hold your breath and count to ten
Feel the earth move and then Hear my heart burst again

Let the sky fall When it crumbles
We will stand tall Face it all together


Vilken helt underbart bra låt detta är 

Nu vänder vi på singeln och hittar låten i en instrumental version istället och där  är
låten nästa lite bättre  men det kan även passa som avslappningsmusik
men jag är ändå rätt nöjd med denna singel sida

härligt och vackert omslag även om det är i mörkaste laget 
och musiken är helt perfekt 





Betyg 5/5

Kommentarer