Musik på CD: John Wildcat - Bilburen Gangster 2012



Omslaget till plattan

Booklet Del 1 

Booklet del 2

Booklet del 3

Baksidan av booklet 

Låtlistan

CD:n




Musiker



John Wildcat - Alla instrument
Raggarbritta - Gästsång
Alfonz & Hutte - Gästsång





Låtlista

1. Volvo är ingenting o ha
2. Dolly
3. Snutjävel
4. Fyllefest
5. Bilburen gangster
6. Mördaranders
7. Jag är en ligist ( med Raggarbritta)
8. Sunliner 55
9. Salles juridik
10. Min svarta chevrolet
11. Torken
12. Kärleksdrag


Debutplattan av rockabilly räven John Wildcat. 
jag har följt hans projekt eftersom det är en gammal skolkamrat till mig. 
så när jag fick reda på att han har släppt en platta så var jag bara tvungen att köpa den.

Det är en härlig blanding vi bjuds på dissningar , hatbrev till snuten ,
Hur man är en Bilburen gangster / Ligist  & Salles Juridik skulle polisen ta
och läsa på ordentligt. Bilkärlek , avgiftning och en dos kärlek avslutar denna  debut.

Det är aldrig tråkigt av någon andleding vet inte varför allt bara flyter på  så det är 30 min
ren glädje och fart hela tiden.

Kolla upp om ni vill och gillar rockabilly m.m. ni kommer att bli förvånade



Min svarta chevrolet




Jag är en ligist ( med Raggarbritta)



Betyg 5/5

Kommentarer