Vinyl Singlar: Thåström - Samarkanda / Låt Dom Regna (Ulf Rockis Ivarsson Noise Hifi Transformation mix) 2012





Omslaget

Baksidan

A-sidan

B-sidan




Musiker:
Thåström - Sång

Låtlista 

A-sidan 

Samarkanda

B-sidan

Låt Dom Regna (Ulf Rockis Ivarsson Noise Hifi Transformation mix)


väldigt snyggt omslag måste jag säga 

En singel som jag köpte för 99 kr på Bengans i Linköping.

Kanske blir lite för mycket Thåström men det kan aldrig bli för mycket med Thåström.

En singel från Thåström s senaste platta "Beväpna dig med vingar".
Blev väldigt glad att det skulle släppas en vinyl - singel (Först släpptes den digitalt).

Limiterad i 500 ex jag fick nr 303 

Samarkanda  är en liten underlig låt men samtidigt så är den helt vacker att lyssna på
Att tolka raden  " som Samarkanda  när hon kommer" får upp till var och en göra.
Men som sagt en helt Underbar låt

Låt Dom Regna är nästa låt som finns på denna singel
och jag gillar denna skarpt lite mera mörkare än det som finns  på plattan
visserligen den är lite trist att lyssna på men det krävs nog några omlyssningar

En väldigt bra singel detta och ett måste om man gillar Thåström

Är som sagt väldigt glad över texten som är tryckt på baksidan
Tack så mycket för att du köpt den här skivan och stöttar kreatörerna bakom inspelningen 


Betyg 4/5

PS Detta blir min sista singel för denna gång men det kommer att fyllas på med tiden  DS

Kommentarer