Vinyl Singlar: Lilla Lovis - Brudar Med Små Pattar Kan Dra Åt Helvete / Man måste testa Allt 2011




Framsidan

Baksidan







 A-sidan

B-sidan

Lägg till bildtext







Musiker 

Lilla Lovis -  Sång


Låtlista 

A-Sida

Brudar Med Små Pattar Kan Dra Åt Helvete


B-Sidan 

Man måste testa Allt



Lilla Lovis smaka på det namnet visst låter det lite sött men det är det inte
Lilla Lovis är könsrockare
Hon har även blivit kallad för "Eddie Meduza s dotter" (Vilket många Eddie Meduza Fans blir förbannade på
eftersom Eddie har även skrivit bra & seriösa rocklåtar än bara "Kuk och Fitta" musik.


Jag hörde låten jag spottar alldrig ut .. en beknat spelade den för mig och sedan så spelades den
på en del fester. men samtidgt så undrade jag vem är detta jag måste höra mera
jag gick till Bengans och frågade om man kunde beställa in 2 st Lilla Lovis EP åt mig
Visst sa han det blir 100 kr för båda du får ett SMS när du kan hamnta ut dom här
efter en vecka så hade jag fått dom och jag gick hem och lyssnade


Men hur låter det då

Det  låter bra på något sätt det är pop blandad med härlig och rolig musik
texten är ändå en rolig åsikt på sitt sätt men när man lyssnar på B-Sidan så är det mera allvar
istället för  könsrock. så det är en rolig blandning av allvar och ironi

Låtarna är sväninga och dom sitter i skallen ett tag.
samtidigt så blir man väldigt glad över att hålla i skivorna dom är turkos färgade

Enligt Egg tapes så är den Limiterad men jag vet inte i hur många Ex





Betyg 4/5

Kommentarer