Vinyl Singlar: Märvel - Metalhead 2012



Framsidan

Baksidan


B-sidan


A-sidan



Etiketten 







Musiker

John Steen AKA Vocalo AKA The King - Sång, gitarr
Ulrik Bostedt AKA Animalizer AKA Speedo - bas
Tony Samuelsson AKA Ambassador AKA The Vicar - Trummor



Låtlista

A1. Metalhead

B1. Ambassador of Fantastic


En Singel som jag köpt på Bengans i Linköping Jag har sett den tidigare och jag har varit nyfiken på den
så till slut så köpte jag den Har inte hört någon musik av bandet tidigare så detta är helt nytt för mig

Jag har ju hört talas lite om dom eftersom jag har sett affischer på spelningar.

Men hur låter det då.
Det låter bra tycker jag härliga riff och bra sound 
lite 70-tals Rock med bra texter.

Inledande låten Metalhead är en rak höger som träffar en perfekt.
så brutalt bra 

Amassador Of Fantastic är en bra låt som sitter ett tag 


Jag har lyssnat på denna 4 gånger idag och jag kommer nog spela den lite mera i fortsättningen 
samtidigt så är jag nyfiken på det nya albumet som skall komma ut 

Måste kolla upp mera musik senare framöver. 

Betyg 4/5 


Kommentarer