Musik på CD: Eddie Meduza - Väg 13




Musiker 
Eddie Meduza sång & div instrument




Låtlista

Brännvin å öl å vin å Wiskey
Jag bara runkar
Göran Persson i mitt rövhål
Dra skinnet bakåt
Hoppla lilla åsna
Feta fula dumma amerikaner
Jobba Som en Hund
Inte Börje
Knugen, Silvia och jag
Sju idioter
Steka körv
Tyskar tyskar
Jävvlla jorrnalist
Runke min ball


Info ang skivan
Efter ett samarbete med Ultima Thule bestämdes att denna skiva skulle spelas in.
Skivan hade kunna sälja riktigt bra om bara distributionen varit bättre.
Många skivbutiker beställde endast hem skivan om man begärde det, något som kunde ta flera veckor.
men torghandlare och personer som säljer CD-skivor på diverse marknader kan ha UT Records skivor i sina lager.

Det trodde ni inte att jag skulle ha en CD av Eddie Meduza men det stämmer
Denna CD fick jag av en kompis som tack för att jag har hjälp honom med vissa saker.
Vad skall man säga om denna CD? Det är frågan det men jag gillar Eddie Meduza s musik 
Denna CD är nog av mina favorit CD bland Eddie s katalog
Denna CD är helt på Svenska   men den har ett  härligt sväng och
riktigt bra samhällskritiska texter. innehåller Rock Pop Visa  dansband ! och Rockabilly.


Men vissa älskar honom och vissa hatar honom 
han har även skrivit en underbar booklett till denna CD 
Väg 13 är utgången och finns endast att få tag via tradera eller skivmässor










Betyg 5/5 

Kommentarer